بازاریابی اس ام اس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه پیامک اس ام اس تبلیغاتی و ارسال انبوه پیامک و آدرس smsnovin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 89
:: بازدید سال : 338
:: بازدید کلی : 1761

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنل ارسال اس ام اس رايگان سامانه پيامک سامانه پيامکي پيامک تبليغاتي ارسال پيام

بازاریابی اس ام اس
دو شنبه 20 دی 1395 ساعت 1:23 | بازدید : 202 | نوشته ‌شده به دست امیدان | ( نظرات )

بازاریابی اس ام اس

 


قبل از شروع بازاریابی اس ام اس ، مهم است که به درک قواعد بازی به طوری که شما به مقررات TCPA پایبند. مهم ترین قانون به خاطر داشته باشید این است که شما ممکن است تنها پیام های بازاریابی به گیرندگان که به صراحت در تصمیم به دریافت این پیام را ارسال کنید.

مرتبط: تعریف جدیدی از زبان اس ام اس برای هدایت کسب و کار شما

بازاریابان ایمیل به طور معمول پیام های تبلیغاتی به گیرندگان که دانلود PDF خود و یا برای یک محاکمه آزاد امضا ارسال. این امکان پذیر نیست با بازاریابی اس ام اس.  

    پنل ارسال پیامک راه درست برای انجام این کار است به چشم انداز خود را بپرسید به صورت دستی کلیک کنید یک چک باکس به انتخاب کردن در و یا با درخواست آنها را به اشتراک شخصا با ارسال یک پیام متنی با کلمات کلیدی مرتبط. این باعث می شود کسب سرب بسیار سخت تر، اما از نظر کیفیت، این منجر زیادی با ارزش تر و در نتیجه بهتر تبدیل می شود.

 

محدود کردن پیام خود را به 160 کاراکتر. 

    خرید پنل اس ا م اس


بیش از 160 شخصیت - - هنگامی که شما یک اس ام اس های طولانی ارسال شبکه های تلفن همراه به طور معمول به قطعات کوچکتر از هر 160 کاراکتر شکستن متن. پیام ها restitched قبل از آنها به گیرنده مورد نظر تحویل داده است. این یکپارچه در همه زمان ها اتفاق نمی افتد. برخی از شبکه های پاره کند و یا ادغام پیام ها و شبکه های دیگر را می توانید به انجام چنین متون رد. در نتیجه، دریافت کننده خود را ممکن است یا موفق به دریافت این پیام ها در دسترس نباشد، و یا پیام گاهی اوقات ممکن است خارج شدن از سفارش تحویل داده. در هر صورت، جوهر از ارتقاء بازاریابی خود را به دریافت کننده خود را ابلاغ نشده است.

 

علاوه بر این، پیام های SMS به معنای کوتاه است. پیام های متنی طولانی می توانید دریافت کنندگان را منحرف، و ممکن است نتوانند برای تعامل با ارتباط خود را.

زمان همه چیز است.
آیا تا به حال اس ام اس از پیتزا فروشی های محلی خود را ارائه تخفیف فقط وقتی که شما در مورد به سفارش غذا بودند دریافت کرده اید؟ با بازاریابی اس ام اس، زمان بندی همه چیز است. ماهیت رسانه ها این است که دریافت کنندگان پیام های خود را باز بلافاصله پس از دریافت آنها. اما در همان زمان، فقدان یک رسانه تصویری و آن را دشوار برای بازاریابان به ساخت فراخوان نام تجاری از طریق این کانال را می سازد.

در نتیجه، هدف اصلی برای یک بازاریاب باید برای رسیدن به مصرف کنندگان خود را فقط زمانی که آنها در حال تصمیم گیری خرید است. بنابراین در حالی که یک زنجیره پیتزا ممکن است در طول ساعت ناهار ارسال پیشنهادات خود را، یک سالن ممکن است پیام های خود را به چین با چگونه اغلب مشتری خاص نیاز خدمات خود را برنامه ریزی کنید.

 


موفقیت هر کمپین بازاریابی بستگی دارد، تا حد زیادی، در تماس به عمل (CTA). با بازاریابی اس ام اس، هیچ دکمه فانتزی و یا لینک لنگر به در پیام های خود را وجود دارد. با این حال، تنها راه برای دریافت یک مصرف کننده علاقه مند به خرید است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: